Chip & Dale

Monday, October 16, 2006

Καλώς ήρθατε στο America!!! Πώς βρέθηκα εδώ΄? Καλό το ερώτημα...

Κοιτώ δεξιά... Δύο σκίουροι και ένα ελάφι με κοιτάνε ερωτηματικά...Κοιτώ αριστερά... το ελληνικότατο κοκκινιστό μου κοχλάζει χαρούμενα στην κουζίνα. Κανένα απο τα δύο δεν μου απαντά.

Όχι δεν είμαι παρανοική (όχι ακόμα ελπίζω τουλάχιστον) αλλά κοντεύω να λαλήσω από τον εκκωφαντικό ήχο της απόλυτης ησυχίας. Αλλά για να πάρουμε τα πράγματα από μια σχετική αρχή...

Προσγειώθηκα πριν μια βδομάδα περίπου στη γη της χρυσής ευκαιρίας και του αμερικάνικου ονείρου ακολουθώντας τον καλό μου που είχε την καλή τύχη να βρει μια ερευνητική θέση σε ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο (την οποία τύχη προσπαθώ να βρω και εγώ τώρα). Ο καλός μου είχε την καλοσύνη να βρει ένα γλυκύτατο σπιτάκι μέσα στο δάσος. Και όταν λεώ στο δάσος, εννοώ στο δάσος! Βέβαια αυτό έγινε μετά από δική μου παράκληση (ήθελα να το παίξω και countrygirl τρομάρα μου!), επιλογή για την οποία δεν είμαι και τόσο σίγουρη τώρα. Το τοπίο μεν ειδυλλιακό, άλλα πολλή μουγκαμάρα, βρε παιδί μου... Η οποία μουγκαμάρα επιδεινώνεται από τις ατελείωτες ώρες αγχωτικού σέρφινγκ στο διαδίκτυο σε προσπάθεια ανεύρεσης εργασίας που, μεταξύ άλλων, θα λύσει και το πρόβλημα της μουγκαμάρας.

Και θα μου πεις τόσο ειδυλλιακό μέρος, οπώς τα λες, γιατί δεν βγαίνεις μια βολτίτσα έξω να ξελαμπικάρεις βρε αδερφέ? Το δοκίμασα. Έβαλα το κάπρι το παντελονάκι μου, την ωραία την μπλουζίτσα μου και τα kitten heels μου και βγήκα για περαντζάδα. Άλλα από ότι φαίνεται εδώ περαντζάδα δεν παίζει. Στον δεκάλεπτο περίπατο μου, παραλίγο να με λιώσουνε δύο 4χ4, με τρομάξανε σε σημείο καρδιάκου 3-4 σκιουράκια και ένιωσα η απόλυτη βιοχλαπάτσα για τον πολύ απλό λόγο πως οτιδήποτε human δεν κινείται με αυτοκίνητο, κάνει ποδήλατο ή τζόγκινγκ. Οπότε τακουνάκι έξω, αθλητικούλι μέσα (όχι πως θα το ρίξω και εγώ στο τζόγκινγκ - φτου φτου μακριά από μας - αλλά έτσι βρε παίδι μου, να είμαστε στο κλίμα).

Η ζωή στην εξοχή λοιπόν. Χαλαρωτικό το πράσινο αλλά μέγκα αρνητικός και αστάθμητος παράγων, τα έντομα, τα οποία μου δείχνουνε ιδιαίτερη προτίμηση και εκτίμηση. Προχτές μια αραχνούλα άρχισε να πλέκαι τον ιστό της στο κεφάλι μου και εκάνε bungee jumping στην μύτη μου και ένα τεράστιο, αγνώστων λοιπών στοιχείων, προσγειώθηκε στο πρόσωπο μου και γαντζώθηκε στο πάνω χείλος μου. Περιττό να πω πως άρχισα να χτυπιέμαι σαν επιληπτικιά σε κρίση στη μέση του δρόμου - ρόμπα έγινα. Ο καλός μου ισχυρίζεται πως είμαι εξαιρετικά άτυχη...

Πάω να τσεκάρω το κοκκινιστό... Καλώς ήρθα στην blogoσφαιρα και καλώς σας βρήκα.

2 Comments:

  • Καλώς την!!
    και...υπομονή :-)
    Αμερική είναι, θα περάσει!

    By Blogger Zaphod, at 2:14 AM  

  • Καλώς ήρθες!
    Χαίρομαι να βλέπω ότι υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα, αν σου λέει κάτι πλέον ο Estarian με φωνάζει Μητσοτάκη για ευνόητους λόγους!!!
    Γκαντέμηδες όλου του κόσμου ενωθείτε! ;)

    By Blogger aliel, at 1:08 AM  

Post a Comment

<< Home